يا بلادي .. يا بلادي .. أنا بحبك يابلادي

Wednesday 27 October 2010

مبقتش مصدق نفسي

يبدو ان في كائنين فضائيين ضلوا سبيلهم الى مدونتي المجهوله  وتقريبا كده همَّ جم غلط
لأ مش تقريبا دا اكيد لان واحد منهم من  الولايات المتحده الامريكاويه وتحديدا من نيو جيرسي وده طبعا معرفش ايه اللي جابه هنا اساسا .- ما علينا - والتاني من دولة الامارات العربيه الشجيجه وتحديدا دبي ودا انا شاكك ف هويته 
مش مهم ... 
المهم ان المدونه نحسها اتكسر و الرِجل بدات تدب فيها وبدات تتعرف والحمد لله بقى ف ناس بيزوروها  ..آآه(( ناس )).. في حاجه ؟؟ حد عنده مشكله ولا حاجه
هم صحيح اتنين يُتَمى اللي شرفوني بس عادي جدا  مشوار الالف تعليق بيبدا بنقطه 
والمصحف دا انا اللي هيجيلي نقطه 
ان حد يعبرني بتعليق  ..أبدا ابدا 
يعني هو انا يعني بروح اهلي فا تح  ام المدونه دي علشان اقعد اهاتي مع نفسي
ماشي يا بني آدمين ... وربنا لَوريكم  ويا انا يا انتوا ف ام المحروقه دي
اما كنتش اخليكوا تزحفوا ورا المدونه دي زحف مبقاش انا وتِجروا ورايا كده علشان انزل بوست جديد بس بعينكم .. صبركوا عليا  ... التقيل لسه مجاش
بس سيبكم انتم  ما بيني وما بينكم كده من غير ما حد يسمع مش قادر اقوللكم  كنت فرحان قد ايه وانا بفتح باب المدونه كده وداخل برجلي اليمين  فإذ فجأتن لقيت اتنين من البشر اتكرموا واتعطفوا وزاروا مدونتي المتواضعه
 مبقتش مصدق نفسي  وانشَكََحِت اساريري واشرأبت نفسيتي  وبقيت مظأطط يعني ومحدش والنبي يسالني  يعني ايه اشرأبت علشان انا اساسا معرفش
يادي الفضيحه يا جدعان كل ده علشان اتنين بس زاروا المدونه ولا علقوا ولا نيله اومال هعمل ايه بس لما يجيلي بتاع يجي خماششر تعليق كده ولا حاجه.... يالهووووووووي دا انا كان يغمن عليا ... يغمن عليا يغمن عليا 
المهم اكتملت فرحتي لما لقيت تعليق صديقي محمد خيري ف الفيس بوك على المدونه بتاعتي وما اوصفلكمش بقى  ( مدح واطراء وثناء ورانيا ودُوله ورمزي  والستات كلها يعني)  فقلت  : الواطي مش كان يعلق ف المدونه احسن ويعملي اي منظربدل ما انا شكلي  بقى  شراب كده . بس قلت معلش يا ظهر مسيرك ف يوم تقع ف ايدي
خيري (حبيب قلبي ) وربنا بهزر  اوعى تزعل انا بَهرَّ أ طبعا 
 دا انت الوحيد اللي عبرني بس اوعدك لما المدونه تشتهر واغتني بقى وربنا ما هعرفك.....هأ هأ هأ ضحكات متقطعه شريره
حبيبي يا خيري يا رافع من مدوناتي 
شفتوا يا حلوين اللي بيعلق عندي بعمله ايه ؟؟ بقول اسمه ع الهوا وقدام ملايين المدونين بصيحله جامد يعني .. طخ طخ طخ
وعلى راي هنيدي  ( اهي بدات تندع ) وان شاء الله
ان شاء الله ان شاء الله ف القريب العاجل جدا اكيد حد هيعبر اهلي
والمدونه دي هتتمردغ تعليقات ومبقاش ملاحق ارد  وأَ تَنِّك  عليكوا بقى...


كفايه كده عليكوا النهارده 


 سلااام 

No comments: